Vabljeni na 39. pohod po Drameljski planinski poti

V soboto, 8. februarja 2020, zbor od 7.30 do 8.30 ure pred gasilskim domom v Dramljah

Planinsko društvo Dramlje v soboto, 8. februarja, organizira 39. pohod za krepitev zdravja in v spomin na pohod "legendarne XIV. divizije", ki je 13. in 14. februarja leta 1944 osvobajala naše kraje.

Planinsko društvo Dramlje organizira 39. pohod za krepitev zdravja in v spomin na pohod "legendarne XIV. divizije", ki je 13. in 14. februarja leta 1944 osvobajala naše kraje. Dolžina celotne poti je okoli 18 km, od tega okoli 8,5 km po poti »Štirinajste«.

Opis poti:
Markirana pot nas vodi od Gasilskega doma Dramlje (1. kontrolna točka) mimo rojstne hiše Miloša Zidanška v Straži na Gori – domačija Majger-Kožuh (2. kontrolna točka), čez Zgornje in Stare Slemene do domačije Kumšek (3. kontrolna točka). Tukaj lahko izberete daljšo pot, zavijete levo ali krajšo pot in greste desno, po obeh pridete do Žičke kartuzije, po dolini sv. Janeza do cerkve v Špitaliču, kjer zavijete desno v Grušce – domačija Jankar (4. kontrolna točka).

V Žički kartuziji se lahko odločite za drugo varianto poti. Pri najstarejšem gostišču v Sloveniji - Gastuž, zavijete proti jugu - smer Dramlje (na drugem ovinku se levo odcepi bližnjica za 4. kontrolno točko), do vrha hriba. Pri hiši Stare Slemene št. 16, zavijete levo v hrib in uživate v lepem razgledu na Dramlje in celoten vzhodni del Celjske kotline. Pot po razvodnici med Savo in Dravo pelje do 4. kontrolne točke v Grušcah.

Pot se nadaljuje preko Vodul na Uršulo do planinske postojanke (5. kontrolna točka), kjer je zaključek pohoda, vpis udeležencev ter podelitev značk in priznanj.